Thursday, July 28, 2011

juz wanna share!!

salam...=)...
minggu2 t'akhir bulan julai ni memang agak busy...sbb tu lar aku pun da lame x post entry baru..bukak blog pun setakat nak bace entry orang jew...hurm...last week g lepak rumah membe kat sungai besar..g sliss amik sijil spm..hang out ngn meng,pa'a,lela,senah..tengok harry potter !!daebak2 !! then bla bla bla bla....
celebrate bezday lela kt secret recipe !
say keju !!daebak harry potter 3D~~
dpt jgk kitorunk amik gamba ngn ahmad idham after beberapa insiden yg klaka !!
even 2 hari je...tp banyak yang aku dapat...salah satu'y...anak mak ni first tyme blaja buat kuih raye setelah sekian lame!!...(terok x aku?)...haha...da lame tak buat kuih raye..last pon rase'y time kecik2 dulu...tolong duduk kat tepi sambil kire berape kuih raye yg dah siap + makan sekali !!haha.. wat biskut cornflakes ngan cornflakes madu...tu yang paling senang !!...kalau pa'a x ajak aku buat sampai kesudah lar aku tak taw agak'y...haha..
cornflakes madu + biskut cornflakes=bashipta !!!

aryni aku g buat medical check up..banyak btol procedure yg nak kene wat b4 masuk U...bla bla bla..hoho...first time,,tu yg excited ! bile da klua keputusan x-ray tu aku agak 'shock' la jgk..
''tulang belakang kamu ni bengkok sikit.''
''haa...camne boleh bengkok doktor??''
''cube kamu tengok......................(da agak panjang lebar..doktor pn kate..)..tapi jangan risau..still normal lagi..maybe sebab kamu tekun belaja x pun penah jatuh''
~dalam hati~
(dush!macm kene panah petir..haha..muka saya ade cam budak tekun belajar ke doktor ?!1haha)senyum kambing =5
''maybe sebab saye jatuh kot doktor...tapi da lame la mase kat matrik dulu"
''hurm..x pe !!it's ok..always straight your body and insyallah akan lurus balik coz bende ni still baru lagi..''
''ok !!''...
yezzzaaa!!!satu da setel,..pasni tinggal buat yang cikai2 je...potostat..gamba passport n yang seantero dengan'y...yang penting aku kt ums ty x sorang2..ade jugak yg aku kenal cam kiya,,izzah,,bravo !
oryte~~sampai sini jew kot..adious !!


No comments: