Tuesday, January 17, 2012

Ending of part 1

SALAM

It seems full of happiness for the ending of part 1 maybe,, sure lar!
w/pun time exam pagi tu aku rase terukk gilerr..
maklumla dlm dewan yg sejuk hingga mencucuk2 tulang rusuk 
perut pulak bercaklempong n bergendang gendut.. 
malu kot kat orang yg dok sebelah mesti denga!..aishhhh

Balik dari exam ade orang plak ajak makan nasi lemak
memang sapu je la aku..da lame kot tak makan nasi lemak..sian'y
Sharing is Caring~~thanks to kak ashii n kya..errr 'tangan ke dada mata ke atas'

We start our journey with take a look around UMS yang terchenta la sangat tu kan..
lawatan muhibbah dr kg ke kg, pusing round board UMS..
kalau bole nak sampai minyak abis, DC, cimb n library
pulang buku yg sepatut'y aku  kene pulang time exam week tu kat library..
memang sah2 la aku kene denda bayar coz lambat pulang..

Then hang out kat KK wif kya, mumu, kak ashi, kak fat n kak yan..
ape lagi beli belah la..barang2 nak bawak balik semenanjung..
meriah kot..macam2 gilerr kitorunk borongg..lagi2 udang masin n amplang..
maklumla orang kirim..

First time gak dlm hidup aku jumpe buah terap@ tarap..
malas nak cite sbb kalau cite panjang nak taw lbey lanjut search google..
ramai membe2 sabahan aku kate buah ni sedaappp..
nak beli tapi nk tunggu roomate aku si mumu bwk dr bongawan bukak cuti sem ni..boleh ke??huhu
untuk makluman buah ni hanya terdapat di sabah n sarawak shj..
sekian time kasih..

Dari Pasar Ikan Masin ke Centrepoint ke masjid ke Pasar Philipine ke Pasar Sinsuran
memang la high way tu kitorunk yg punye
memang ar kereta sewa tu kitorunk yg punye siap bau perfume ikan masin n 
karoake lagi dalam kete ta payah susa payah buang duit kat kbox..

Here 're some pictures for the ending of part 1
promote kedai no.6 n 7 kat pasar ikan masin..belilah kat cni memang murah!


bro ni bezday die ary2.. time ni die nga pack kan barang kitorunk dlm kotak untuk bwk masuk kargo..kemas betol die wat cam balut hadiah..baik hati giler siap bg free lagi..
sume berangan..derr~~'tangan ke dada mata ke atas'

kalau ade kak ashii bukan ombak rindu jadi'y tp tsunami gulung~hahaha
memang terkejot berukk..nasi goreng lalap RM8 ayam sampai 4 ketul..memang 10x ganda berbaloi larr kalau nak dibandingkan dgn yg jual kat cafe..believe it!

phewwitt..aku ngn mumu bergaya retro..yeww~~style la kengkonon..huhu
dlm bank pon sempat posing..kak fat macho la tu konon

kya da mcm kat klip video 2pm-heartbeat ngn IU-you n I..cm zomba pon ade..huhu
Apepon part 1 memang terdaebak dengan friends yg crazy frenzy crunchy munchi
pengakhiran yang happening even makin lame makin sedey sebab da ramai yang balik..T__T
nampaknye esok malam aku keseorangan lar coz mumu da balik
aku pon terpakse lar merantau bilik ke bilik
ok lar tido dulu..esok nk kene bangun awal teman kiya hantar kak fat kat airport
Goodbye part 1~~ see u friends at part 2 plak..
oryte!

 
Annyeonghigyeseyo!



2 comments:

safina azira said...

haha..gyiem..tgan ke dagu mata ke ats..(pic dlm bank)hahaha...kcian lak..org laen da blik dye duk lagi pusing2 c2..kcian btol..hahah

~;:gyiem wave:;~ said...

haha..tape kak fina..hidup mesti independent..derr~~tangan ke dada mte ke ats~~