Tuesday, March 30, 2010

.;.citE malam tadi.;.

AYAH
huhu,,..ni saje2 lar nak puji ckit....semalam ayah off,..so die x keje lar,...
pastu die g KLIA sorg2,,,sbb nk tgk tok lang sedare aku,,,,merangkap pak lang ayah g umrah,....
yg ak salute kt ayah tu sebab die g sane,,,nek bas,...
OH NO!!! ayah,...
nak wat cmne,...die kate malas nak nek kete,,,,save budget katenye,....HAHAHAHAHA!!!!!
aku gelak besar,....

ayah kte die nak excercise,,,..bygkn die nek bas dari rumah aku kt tlk pglima garang ni,,,sampai banting,...
pastu dari banting die nek bas g KLIA,...
''ayah,,oh ayah,...laratkah kamu,...bia imah anta je la sampai klia tu''
''x pe,,..''
actually memang la klia dr rmh aku ni agk dkt,,,,klu naek kete dlm 45 minit jew,..

huhu,...tau lar ayah naik bas free je,,,,mentang2 lar die pmndu bas,,,,huhu~
tu lar untung'y,,,,klu ak naik bas pon tnjk card je,,,,x pena byr tket,,,sbb ayah keje stu kompeni ngn city liner,,,,so free la,....tp tuk family je lar,...
korunk x ley,,,huhu~~~

ayah suro aku amik mak balek keje,....***dalam hati***
mak ni msty nk amik ksmptn nak drive kete,....ye lar,,...
mak kate,,,klu drive tyme ayh ade,...susah ckit maa~~~
ayah suke mara2,...x yakin mak bwk,,..hahaha~~~

mak,,,ayah take care nme'y,,,,,appelah,,,
ak stie m'jadi tenaga pengajar pemandu mak yg x b'tauliah tu,,,even lesen ak baru stahun jagung,...tapi aku lagi expert dari mak,....hahaha
riak plak,,...
ish,,,ish,,,ish,,,
x baek maa~~~

lbey kurang kol 8.50,,,,

ayh kol,,,,suro amik die kt masjid,,...
alhamdullilah,,,,
selamat gak die sampai rumah,...

***dengan b'lagak nye,,,ayah pun kate***

''ingatkan x amik tadi,...kalau x ayh blek jalan kaki"
''haha,,b'lagak btol''
''x caye,,,ary tu ayh jln kki dr cni smpi rumah,...''

x kisah lar ayah,,,tu makne'y kami sayang kt ayah,,..bukan'y jauh sangat pon dr dpn ni ke rumah,,,x smpi 1 km,,....g pun malam2 ni kan BAHAYA!!
[dalam hati,,,,kuat lagi ye ayah ni,,..even da 50,..but still maintain,..caya lar]



No comments: