Wednesday, November 9, 2011

111111 is awEsome ..=)

SALAM

terkejoot chimpanzi aku bile kene tag dengan  misz atiqah razak soh layan jap! game ni ..
baru malam ni cadang'y nak update blog pasal trip 2D1N ke kundasang + tengok WGM teukso couple .. tup tup kene jawab soalan2 game ni plak ..  bcoz dis is da first time i've been tagged with someone
(pity you) .. haha ..so layan je lar .. awEsome jugak 111111 ni.. 
 

 ㅅ_ㅅ RULES OF THE GAME >>>

1. You must post this rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. 
   And create eleven new question for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their pages and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back.
dah ready ke nak try game ni ..ade bran?? ta ar sesusah game JOE JAMBUL pon (gaye cam pena masuk je) ..tapi fenin jugak aku nak pk jawapan .. kalah soklan SPM.. hoho 
death note : ta maen tipu2 taw .. x aci .. kalau tipu cikgu kate masuk neraka ..

> 11 mende terhormat tentang aku <

1.bad habit
rase'y bad habit aku tpk tangan n tpk kaki senang nak basah .. bukan b'peluh maybe penyakit kot ..macam heliza helmi .. cume aku ta worst lah .. perghh ..nk jugak retis kan ..
2. channel tv feberet
aku jenis ta bape nak layan tv .. klu zaman dulu ye ar .. rse'y sume tv aku layan mybe channel yg plg byk cite korea tu yg ak singgah dulu ..
3. prefer laki/pompuan yg hensem/chantek or cute
hurm ..kalau laki sedap mate memandang kot klau pompuan nice!huhu .. cam tade dalam soklan je jawapan aku ni ..
4. name mnja kat uma?? sebab??
kat uma family panggil imah .. huhu ,..manje ke?? sebab sukati parents aku lar nak panggil name apepon ..
5. 3 barang yg penting kemane2
jam, mp3, hp 
6. perkara paling memalukan pernah hadapi - 
ape ek?? haa..rase'y time kecik2 balek skola agame t'jatuh dr basikal sambil wat aksi kuak rama-rama ngan sorang kawan aku .. malu gilerr kot even ta ramai org yg nmpak tp someone nampak .. seis malu giler!!
7. orang glamer yg diimpikan jd pasangan??
kim kibum suju kot .. sebab aku kenal die dulu before yg lain .. hehe
8. perkara yang perlu buat before tidur
 cuci ape2 yg patut n opkoz lar set alarm .. 
9. feberet football team
sure lar team SELANGOR .. sampai sanggop beli baju selangor fanatik semate-mate .. huhu
10. jepun/korea mne destinasi pilihan
due2 aku suke tapi maybe korea jd pilihan dulu .. sebab bnyak mende yg aku nk wat bile berjaya sampai sane .. hohoho ..
11. kete idaman?? nape??
opkoz lar honda jazz coz cam cool + elegan giler ar aku rase kete tu ..

oryte!! here .. list nominees of  '111111 is awesome' awards :
sape yang di tag tu sila-silalah respek, relaks n respon ye .. huhu .. ade gaye iklan 3R ta ?? 
soalan-soalan'y :
  1. korunk letak gamba ape as wallpaper lappy korunk?
  2. sape gerangan name pertame dalam list phone.
  3. prefer headset or headphone
  4. bile last dapat duit raye?
  5. pernah kene ragut x?
  6. beg silang or beg belakang
  7. matlutfi ke anwar hadi lagi bez?
  8. pernah denga pasal buah terap tak? penah makan?
  9. ape warne feberet mak korunk?
  10. mandi laut ke mandi kat toilet uma sendiri lagi bez?
  11. sape name cikgu time tadika yg plg ingat?

SO,, selamat mencube! annyeonghigyeseyo~~

No comments: