Saturday, February 4, 2012

ronggeng di SB

salam

Alhamdullilah..setelah 2 minggu rajin jugak aku nak update blog..
da kat rumah ni malas plak rase'y nk berblogwalking and running..

ape yang penting since balik rumah arytu ade je xtvt..minggu pertame memang full ar..sampai cni ahd esok'y tros balik kampung dapat rest sehari kat uma pastu g meronggeng kat sg.besar jumpe membe2..weekend ade je xtvt kenduri n bla bla bla..ok ayat merepek tunggang terbalik

bile dar dapat meronggeng kat sg besar mmg excited..ok kalau tak silap aku ronggeng ni jalan2..am i right??femes kot ayat ni mase ak skola dulu..da lame tak jumpe membe2 simpunk rase bez + rindu giler woaahh kat dorunk..kalau dak2 yg laen ade lg bez tp dorunk tak cuti lagi ade yang tak dpt datang..btw gud luck lar kat korunk yang amik diploma..wat elok2 yer exam..

ok..kredit tu shasha coz bg pinjam kitorunk rumah n paa ngn che2 skali support makanan segale..thanks ye korunk masakkan untuk kitorunk..kredit tu intan aku amik gamba dr die..hehe

thanks to pakcik saroni amikkan gambar

port baik punyer..'D MUARA'

btw gathering ngan my craziest luckiest buddies haritu memang terdaebak lar.. hopefully pasni kite dapat jumpe lagi yer paa,che2,lela ,sha2 ,leya ,pdot ,intan ,bhorn n yg lagi sorang tu tanak sebut name..hehe..tak puas lar jumpe arytu..kan bez kalau kat sliss lagi ary2 dapat jumpe korunk.. hehe

ok lar..kalau tahap kemalasan aku rendah aku nak post pasal pengalaman g PETROSAINS plak...derr 'tangan kedada mata ke atas' g sane pon nak cite kan?? macam la ko budak kecik wahai #aziemah
peduli hape aku sebab bile pegi ngan membe2 yang masuk air sume orang macam giler jadinya..haha..sori meng n pdot! memang lawatan sambil belajar terbaik lar..perasan muda lagi even semua dah beso-beso 'tangan ke dada mata ke atas'

DIKESEMPATAN INI SAYA INGIN MENGUCAPKAN SALAM MAULIDUR RASUL..
SAMA-SAMALAH KITA BERSELAWAT KE ATAS JUNJUNGAN NABI MUHAMMAD S.A.W
Assalamualaikum

^__^

No comments: