Friday, April 2, 2010

:::SATU IMPIAN:::

......huhu,..BETULKAH AKU??...
                  ❀◕ ‿ ◕
haha,,,mmg cam x p'caye je,..aku mulekan hri ni dgn xtvt yg chat...kemas rumah,,...mop lantai...basuh baju,,,,sapu sampah kt dpn rumah tu,...owh tidak,,,bese'y haram aku nk jjk kki klua pntu rmah klu x de sbb....nk sapu smph kt lua rmah ke,..ap ntah lg nk siram bunga ,,,,mmg la bkn keje aku even ak ske kt pokok2 bunge.....penyakit kemalasan aku telah mengatasi diri...aku x akn klua rumah slgi x de bnde2 yg pntg......klu x sminggu la ak dok t'perap kat dlm rumah ni.,....tu mmg hobi ak...hahaha~~

♥♥MENGAPAKAH????
ini sume kerana satu sebab......azam yg ak bru wat smlm.....hahaha~~
disebabkn aku x de azam tahun baru....so aku rse ni la yg sesuai...huhu,...even da bln 4 bley dikira azam la tu an,..berat badan!!!!,,,haha....disbbkn pykt malas yg tlh m'beku dan m'jadi lmk tepu dlm bdn aku ni,,,,tu lah akibat'y.....so,,,aku rse xtvt yg bley thn bgs cmni bley m'bntu mncairkn lmk2 yg m'beku...haha~~....even xde la m'dadak sgt kn p'tmbhn lmk tu,,,,tp bley da m'cecah ke angka itu...OH NO KAMU!!!..

JOGGING???
tu idea yg baek,....tp mslh'y aku rse kt cni x de port yg sesuai....haha~~**alasan je tu***
owh!!!x bley2....bkn ap,...kt area cni line cm xclear je,,,,so ak akn gntikn jog tu ngn keje2 di rmah.....mak aku jgk yg untg....blek keje lpk je....huhu'',

PERGILAH SAYANG............



                          **maapkan aku....aku t'pkse mlupakn ko wat smntare wktu ni....thanx sbb mnmani ary2ku dgn pnh b'mkne.....jumpe lg sbln ye,...♥♥



♥♥kau juga,.,,,no chocolate anymore....hwaa~~
aku akn kmbali b'smamu.......d laen ary dan waktu........kng daku dalm doamu,....huhu'',lps aku da b'jye aku akn cri ko blek....hehe~~~


SO??????
      aku kene wat cm org ni,.....tiap2 kli bgn tdo n sblom tdo......hahaha'',ni wjb...tuk merealisasikan azm bru ak tu......pykt kmalasn harus diatasi....hahaha~♥♥

No comments: