Wednesday, August 24, 2011

COUNT THE DAYS TO LEAVE MY SUPER DUPER HOME

SALAM..
Ta boleh bla kan tajuk entry nak sume huruf besar bagai .. Actually aku buat entry ni sebab kepala hoiitak aku berserabut tengok atas meja ni berselerak + penuh dgn PTPTN form mengalahkan meja pegawai ..not just PTPTN ..Pinjaman Negeri Selangor and many more .. nasib baik hal UMS awal2 lagi da setel..^__^

 Yaaa!! i'm lucky and very grateful to Allah becoz was chosen by PTPTN to be their DEBTOR .. haha .. tade la bangge pon jd debtor .. 10 tahun kot aku hidop ngan hutang .. ta kesah lar .. asalkan da ta susah kan my parents .. tu da cukop wat aku haengbok (bahagia) ..

but now i can rileksss my mind coz my ayah 've volunteer to manage all things about Selangor State Education Loan..ayah saya sangat baik wokeyh!! .. kalau dapat ni lg bagus sebab interest'y ta tinggi cam PTPTN .. nak dapat biasiswa JPA jaoh sekali .. aku mintak je ta taw dapat ke tak .. CGPA at least 3.5..aku?? 3.5 n above kat U nnty .. amin .. kita da usahe lbey tapi ta dapat lbey nak wat camnekan .. juz think that my rezeki ta sampai lagi ..

Ji geum .. nga menghitung hari not for RAYA  or MERDEKA but for fly-fly to the UMS's sky .. 
ta sabar pon ade .. sedey pon ade .. excited macam beruk makyeh pon ade .. bercampur-campur macam makan ABC .. nasib baik ade my super duper howt bestie Kiyakkk yg boleh jd tempat aku menumpang kasih .. even die geologi aku environmental science tp tu ta jadi penghalang .. tapi kasih die da lending kat Mr. H .. tape Mr.H aku tolong jagekan marka ko ni .. dun wori be hepi wokeyh! 

Excited sebab kt Sabah byk gunung-ganang boleh aku daki Gunung Kinabalu .. ye lar dulu study kat KMJ ta sempat nak panjat Gunung Ledang pasang pencawang MAXIS .. huhu .. lagi satu course aku ni memang cocok sangat lar dengan biodiversity kat Sabah .. sebab tu aku pilih sane as my 3rd choice .. kalau boley nak letak nombor satu tapi da ayah pesan toksah mintak jaoh2 tp aku mintak jugak but aku dahulukan la UPM n UITM .. tup2 dapat jugak sane bahhh .. haha .. my bez chingu pulak yg dapat UPM .. B.Sc in pure chemistry ..daebak la ko pang .. bangge teacher jamie .. huhu ..

Less than 2 weeks lagi aku akan tinggalkan my super duper home .. awesome katil .. bilik warne biru belang-belang hasil karya masterpiece aku .. huhu .. rumahku syurgaku .. and da most importantly my family .. my lovely mom .. my bez dad .. and my bengong adik .. (aku gune name tu utk phone number dorunk dlm henset aku) .. sebengong-bengong adik aku pon die tetap satu-satunya adik aku .. gado beriya pon ta lame lepas tu elok balik .. and aku tetap sayang ko .. tochink2 .. .hehe..jage mak ayah elok2 taw .. 
toksah2 tochink sangat lar gmah .. muka je ganas tp dalam hati ada EYE MO .. haha
oryte..let's stop it here ..

ANNYEONGHIGYESEYO!!!

No comments: