Friday, September 2, 2011

HEPI HARI RAYA 2011

 SALAM ..
 i think sempat lagi kot nak wish selamat hari raye .. wat sume membe2 bloggers.. silent readers or sape2 yg sudi bace blog ni .. even da raye ke-4 kan .. ingat nak post entry ni malam ahad lepas coz ary isnin baru balik kg tapi my ayah tetibe buat lawak plak .. lepas sahur teros habaq pkol 9 ty balik kampong .. at first ak ingat main2 je .. aku pon lepaking lar .. guling2 atas katil smbil tengok come to play ! .. tup2 pkol 8 am mak terjah aku ingatkn tnga packing barang .. rupenya ngorok .. ape lagi aku pon gelabah la packing barang sume kejadah .. huhu

Raye tahun ni bez x?? bez kot ..entah lar .. maybe bez tapi because of pendaftaran kat U yg tinggal lagi few days ni m'buatkan mood raya aku jatuh merudum 71.29%  dr biase .. time nk gerak dr kg ayah semalam serious aku rase sebak giler nk nanges pon ade gak ar ckit tapi tahan je .. teros aku pandang bwh cepat2 masuk dlm kete .. sume sedare-mare pesan jage diri elok2 kt sane .. tochink seyh .. huhu cepat nye lar mase b'lalu .. tape mean 3 tahun pon cepat la kan .. leklu .. =) ..

balik kg tahun ni sume family sempat lar jumpe except family mak long belah mak je tak .. depa balik lambat sangat .. kalau cepat ckit boleh lepakin' plus gosipin' ngn kezen-kezen .. borak ngn pijah n kak ina pon tak smpai satu hari .. ngan kak ana pon sekejap2 je .. tu memang kewajipan la bile kitorunk pompuan melayu t'akhir ni b'kumpul .. semalam b'tolak dr taiping pon da nk maghrib sampai uma memang tengah malam bute .. da lar jalan jem ya amat .. lg sedap dari roti kaya .. 

drive malm ni ok .. tapi satu hal je aku takut nk potong .. aku memang suke bwk laju2 sebab kalu slow aku akn mengantuk lagi2 bwk auto ..chilla la kan tekan minyak tekan brek .. bile drive malam laju sngat pon ta bole .. tak bapew nk nmpak kan .. kalu siang memang aku berani giler nak menyelit .. ayah pon mate x bape nak nampak malam .. aku ar kene bawak .. ngantuk pon aku tahan  je mate ni mak ayah tido kat belakang seb baek adik kat sebelah teman aku .. ade jugak membe aku nak borakin' n ejekin' DJ radio .. haha .. aku memang suke .. tanak bg ngantok ..

oryte lar .. disebabkn lg beberapa ary aku nk caucincau dari bumi selangor ni aku nk post entry2 byk2 dalam stu hari .. aku tak kire .. peduli hapa orang nk cakap .. hehe .. SEKALI LAGI nak wish

 MAAF ZAHIR BATIN andai tersalah kate or terlanjur bahase bahase .. ingat ye makan ketupat ingat-ingat la aku .. kalau makan hati-hati lupe-lupekan ..huhu ..

annyeonghigyeseyo !!


☺gyiEmboO..♫™

No comments: